Bengü - Hodri Meydan

Bengü Hodri Meydan Adlı Yeni Bir Kliple Karşımıza Çıktı.Demet Özdemir İle Klibini Sundu.Bengü Sevgileler Gününe Yetiştirmeye Çalıştı Ama Yetiştiremedi 04.03.2016 Tarihinde Sunmaya Başladı.
Şarkı Sözleri :
Hiç alışma öyle güle güle senin olmadım
                    Kayboluşta böyle gide gele beni bulmadın
                   Dönde bak ve sor o yüreğine kaç yalan sığar?
                  Vazgeçilmezim sana bu sözüm senle dolmadı


        Yine de ağladım
          İçimi yaka yaka aldım
      Canıma baka baka dönmedim
         Kadere gidiyorum, tek hesabım Allah’a!


       Bir sözüm yok sustu kalbim
     Bıkmıyorsun sen firardan
     Küs barış yok bitti artık
     Anladım gönlün yalandan


     Aşk ölümse vız gelir be
      Korkmadım ben intihardan
    Kim yaşarmış ayrılıkta
        Gör bak artık hodri meydan
       Hodri meydan!