Kolpa ft. Ece Seçkin - Hoş Geldin Ayrılığa



Kolpa Grubu Ve Ece Seçkin Bir Araya Geldi.Muhteşem Bir Şarkı Çıkarttılar.Pop Severler Şarkı İle Çok Güzel Yorumlar Yaptı Başta Olmak Üzere Fragman Denilen Kısa Bir Video Yapıp Önceden Ece Seçkin Ve Kolpa Netd Kanalında Paylaşımını Yaptılar.Bu Paylaşımda Baya Onlara Yararı Oldu Pop Severler Dört Gözle Şarkının Çıkmasını Bekledi.13.03.2016 Yılında Şarkı Çıkmıştır.Videoyu Sizlere Sunuyoruz.

Yeniyenimüzikler.blogspot.com


Şarkı Sözü: 

Bir baktım kendime
 Eskiden neymişim be.. 
Anladım ki sorun sende.. 
Neler çektim elinden
 Tükendim artık bittim artık
 Hepsi senin yüzünden 



Bu aşk sana uymamış,
 Üstüne oturmamış, hiç... 
Unutma sakın, 
Gidenin yeri kalmamış hiç... 



(2x)
 Bak yol verdim sana...
 Uzat boylu boyunca... 
Ne fayda artık dönsen bile bu defa...
 Hoşgeldin ayrılığa... 


Hoşgeldin ayrılığa...