Cem Belevi - Alışamıyorum



Cem Belevi, Ayshe İle Yaptığı "Kim Ne Derse Desin" Adlı Müziği İle Tanınan Şarkıcı "Alışamıyorum" Adlı Bir Klibini Müzik Severlere Sundu.

DMC,Etiketiyle Yayınlanan "Alışamıyorum" Adlı Klibi Patlıyacak Gibi Cem Belevi Bu Zamanın Hem Yakışıklılık Konusunda Hemde Ses Konusunda Çok İyi Hayranları Her Geçen Gün Artıyor.

Cem Belevi'yi Zaten Çoğu Dizilerden Çıkartabiliriz.Uzun Süre Oynadığı Dizilerde Kısa Oynadığı Dizilerde Var.

Zaten Dizilerde Onun İçin Bir Avantaj Oldu.Kendini Dizi Hayranlarına Bağladı.Şimdi İse Müziklerini Dinliyorlar.Bu Şarkı 15 Nisan 2016 Tarihinde Müzik Severlere Sunulmuştur.


Şarkı Sözü:

O kendi bilir keyfine göre
 Dönerse gelir kendi evi
 Buyursun her zaman başımın üstünde yeri
 İkimizi bilen bilir


 Söylesin isterim gerçeği 
Alışamıyorum ev sessiz
 Dayanamıyorum ben sensiz
 Eli kolu bağlı habersiz bekliyorum


 Alışamıyorum ev sessiz dayanamıyorum
 Ben sensiz eli kolu bağlı habersiz bekliyorum
 Alışamıyorum ev sessiz dayanamıyorum Ben sensiz eli kolu bağlı habersiz bekliyorum 
Gelişi belalı ümidi kesmiyorum.



Yorumlarınızı Sitemizden Mahrum Bırakmayın.
Yorumlarınızı Bekliyoruz.