Murat Boz - Janti



Murat Boz,2016 da ilk Parçasını Sonunda Çıkardı.Sabırsızlıkla Beklediğimiz Murat Boz'un Şarkısı Janti Şarkısını Artık Dinleyebilirsiniz.Albümü Çıktığı Gibi Hayranları Direk Dinlemeye Başladı.

Albümleriyle Hayranlarını Kendine Aşık Eden Murat Boz En Son Klibini 2011 Yılında Yapmıştı.Bu Zamana Kadar Çok Zaman Geçti Ve Sonunda Bizlerle Buluşturdu.

Video Klibi İçin Çok Uğraşılmış Bir Ayakkabı Kundurası Fabrikasında 1930'lu Yıllara Döndürdüler.Ortamı Çok Güzel Ayarladılar Ve Yönetmeni'de İyi Olunca Sıkıntı Olmadı.

Janti Daha Hiçbir Şey Ardından Ne Şarkılar Gelecek Hep Beraber Görüceğiz.


Şarkı Sözü:

Gözü karaydı, siyahtan kömürdü
 Silahtı, vururdu, delerdi tek bakışta
 Yürüyünce saatler, dururdu.
 Zamanmış, mekanmış, dünya kimin umurunda?
 Ah be gülüm 
 Sana benden nasıl jantim yol olur
 Sen beni ittin
 Bilemezsin kendimden geçtim 
Gelemem kendime yar
 Gelemem kendime kolay kolay
 O zaman, gel yanımda kal...


 Gel de bu gece yıkılsın
 Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
 Beni tanırsın 
Bir kere sevdim yanarım aşkım adına
 Ve bu gece yıkılsın 
Yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
 Başım önde kapına geldim
 Yalanı da gör arada açı kuluna






Yeni Müzikler İçin Yeni Yeni Müzikler.