Pelin Yılmaz feat İskender Paydaş - Arapsaçı



Şarkı Sözü:

Bir derdim var dinleyin ey gökteki yıldızlar
Beni benden çalarak kaybolup gitti yıllar
Aşk aşk aşk yüzünden ısdıraba kul oldum
Ömrüm böyle tükendi ne kadar zalim yıllar

Gönlüm söz dinlemiyor sevdiğimi ver diyor
Kim görse şu halimi bir daha sevme diyor
Of aşk yüzünden arapsaçına döndüm

Çöz beni arapsaçı çivi çiviyi söker
Budur bunun ilacı budur bunun ilacı

Sen gittin saçlarıma erimiz karlar yağdı
Mevsimlerin tadı yok baharım sende kaldı
Ansızın gidiverdin haber bile vermedin
Hem kendin harab oldun hem beni benden ettin

Gönlüm söz dinlemiyor sevdiğimi ver diyor
Kim görse şu halimi bir daha sevme diyor
Of aşk yüzünden arapsaçına döndüm

Çöz beni arapsaçı çivi çiviyi söker
Budur bunun ilacı budur bunun ilacı




Yeni Müzikler İçin