Ziynet Sali - Başrol



Ziynet Sali, Yaptığı Son"No 6" Albümünde Bulunan Yeni "Başrol" Adlı Single Parçasını Müzikseverlere Sunmaya Hazırlandı.

DMC,Etiketiyle Yayınlanan "Başrol" Adlı Klibiyle Gene Hayranlarını Coşturuyor.
Yeni Şarkılarıyla Herkesi Mutlu Bir Yüzle Hazırlıklarını Yapıyor.

Ziynet Sali'nin Yaptığı Müziklerin Hepsi Kalite,Güzel Bir Video Klip İle Sonuçlanıyor.İleride'Ki  Zamanlarda da "DMC"İle Devam Edebileceğini Söylüyor. Youtube'de İse Netd Etiketiyle Paylaşımda Bulunuyor.

Şarkı Sözü:

Bi buket çiçekle gelmiyosun 
Gönlümü almıyosun 
Herkese sitayişle bahsettim
 Beni mahcup ediyorsun
 Ah ki ne ah
 Heder oldum yaban ellerde 
Nihayetinde ilacı buldum
 Varmış içimde
 Hayde her şerde hayır var
 Vesilemsin
 Ne akibetim ne tecellim
 Başrol benim 
Bi yerde bekliyor elbet
 Nasibim kısmet
 Geçer yok kıymet bilmeyene
 Sevmeyene 
Zaman hızlı yazıyor
 Duramam ben matem günde 
Beni sen hiç arama
 Eski defterlerinde
 Zaman hızlı yazıyor
 Duramam ben matem günde
 Beni sen karıştırma 
Aman ha eskilerinle
 Neler gördün aşmadın mı Ziynet?
 Devran hele dönsün 
Yürü ya kulum de bekliyoruz ya Rab
 Ağlayan da gülsün



Yeni Yeni Müzikler