Hayko Cepkin - Ben İnsan Değil Miyim



Hayko Cepkin,"Ben İnsan Değil Miyim ?" Adlı Albümüyle Karşımıza Çıkıyor.Ben İnsan Değil Miyim ? Diye Düşününce Hakikatten Şüpheleniyorum Kendimden Acaba İnsan Denilen Kişiler Başka Bir Şey Olamaz Mı ? Her Neyse Biz Klibimize Geçelim Hayko'yu Tanımayan Yoktur Herhalde Benim Açımdan Biraz Garip İnsana Benziyor.

Ama Müziklerinde Çok Başarılı Olduğunu Biliyoruz.Tarzı Farklı Olsa da Şarkıları Bizlere Yetiyor. DMC,Etiketiyle Yayınlanan Müzik "Beni Büyüten Şarkılar" Adlı Albümünün İçinde Bulunan Bulunan Bir Şarkıdır.

Şarkı Sözü:

Ben Insan Değil Miyim?
 Ben Kulun Değil Miyim?


 Tanrım Dünyaya Beni Sen Attın 
Çile Çektirdin Derman Arattın


 Madem Unutacaktın
 Beni Neden Yarattın? 


Ben De Mutlu Olmak İstemezmiydim
 Şu Yalancı Dünyada


 Yüce Adalet Böyle Olur Mu?
 Tanrı Kulunu Hiç Unutur Mu


Ben De Gülmek Isterim 
Ben De Sevmek Isterim 


Önce Ne Verdin Sonra Ne Aldın?
 Onun Peşinden Neden Ağlattın?


 Beni Sen Kullarına 
Oyuncak Mı Yarattın? 


Ben De Mutlu Olmak Istemezmiydim
 Şu Yalancı Dünyada 


Yüce Adalet Böyle Olur Mu? 
Tanrı Kulunu Hiç Unutur Mu? 


Ben Insan Değil Miyim? 


Ben Insan Değil Miyim? 
Ben Kulun Değil Miyim? 


Ben Isyan Eder Yağmurda Simsiyah
 Sen Derya


 Ben Kulun Değil Miyim? 
Ben Insan Değil Miyim?


 Değil Miyim Ah...


Yeni Yeni Müzikler