İrem Derici - Evlenmene Bak



İrem Derici, Yeni Single Parçasıyla "Evlenmene Bak" Adlı Klibiyle Müzikseverlere Sundu.İrem Derici 3-4 Sene Öncesi "Sevgi Olsun Taştan Olsun" Müziğiyle Ortalığı Kasıp Kavurdu.O Yandan Bu Yana Her Şarkısı Tutuldu. Şarkıları'da Tutuldukça İrem Derici de Tanındı.

13 Şubat Tarihinde de Çıkarttığı "Dantel" Adlı Klibiyle En Çok Dinlenenler Arasına Girdi.Bu Seferde Biz Düşünüyoruz Gene Zirvelere Ulaşacak.

"GNL" Etiketiyle Yayınlanan Müzik "İrem Derici"nin Hayranları Bu Müziğe Hayran Kalacak.Şimdi Şarkı Sözüne Geçelim.



Şarkı Sözü:

Beni üzgün görmezsin, çünkü buna değmezsin
 Aşk önünde beklenilmez yar 
Hızlı geçer görmezsin, toz dumandan ölmezsin
 Bir gider ki fark edilmez yar 


Alemsin, işte böyle beklersin
 Bir de bebek istersin, oldu hoşçakal
 Bendensin, yak bir acı iyi gelsin
 Bitti süren çoktandır doldu hoşçakal


 Başka türlü biri olsan olurdu ancak 
Ben gidiyorum sen lütfen eğlenmeneye bak 
Nereden bileyim bu kalbimi kim dolduracak
 Rahatsız olsa başkasıyla evlenmene bak
 Ben gidiyorum hadi sen evlenmene bak




Yeni Yeni Müzikler