Rafet El Roman - Suç Bende Mi


Rafet El Roman,Yıllardır Tanıdığımız Ses Konusunda Harika Olan Birisidir.

Yeni Bir Video Klibiyle Müzikseverlere Şarkısını Sundu.Bu Güzel Sanatçıyı Yıllardır Biliyoruz.Zaten Bilenler Bilir Ses Kalitesinde Bilenler Direk Dinlemeye Başladı.

Emre Müzik Etiketiyle Yayınlanan "Suç Bende Mi" Adlı Klibiyle Hayranlarını Bir Müzikle Daha Buluşturdu.Şarkı Sözlerine Geçelim.

Şarkı Sözü:


Belki yalandı bilemem inanasım var
 Seninle aşkı yaşayasım var,
 Özlüyorum ah her şeyini
 Anlamadım bütün suç bende mi?
 Çekemem derdini, nazını dedim
 Giderken rahattı kafam içim
 Bırak değmiyor üzülmeye 
Unuturum geçer öylece
 Gün olur gelir bir boşluk
 Düşer gönlüme ah yokluğu
 Bitti deyip inan bitmiyor 
Geçer sandığım geçmiyor 
Şimdi yalanlarına inanasım var,
 Sorunlarına katlanasım var,
 Özlüyorum ah, her şeyini 
Anlamadım bütün suç bende mi? 
Şimdi yalanlarına inanasım var,
 Seninle aşkı yaşayasım var, 
Özlüyorum ah, her şeyini
 Anlamadım bütün suç bende mi?
 Dilimden düşer hece hece
 Uykularım kaçar her gece
 Alışırım demek yetmiyor
 O aklımda hep çıkmıyor


Yeni Yeni Müzikler