Bahadır Tatlıöz - Eflatun



Bahadır Tatlıöz, Baya Sevdiğim Bir Sanatçıdır.Sesiyle Hem Üzüntü Hemde Sevinç'e Bağlayabilecek Sesi Var.Zaten Biliniyordur.Bahadır Tatlıöz, Önceden "Çatı Katı","Beni Yak","Kafam Duman" Ve "Benim Değil" Gibi Şarkılarla Tanınmaya Bu Şarkılarla Ön Plana Çıkmıştır.Bu Seferde "Eflatun" Adlı Şarkısıyla Duygusal Bağlayıp da Söylemeye Çalışmış

"DMC" Etiketiyle Yayınlanan "Eflatun" Adlı Klip Gayet Sade Ve Hoş Bir Çekimi Olmuş.Bahadır Tatlıöz'ün Yeni Şarkılarını Bekliyor Ve Önü Açık Olmasını Diliyoruz.Sırada Şarkı Sözüne Geçelim.

Şarkı Sözü:

Bana güller yolla uzaklardan kokunla gelsin
 Ben çekeyim içime derin derin senmiş gibi
 Bana sözler yaz kendi dilinden adım geçsin
 Ben duyarım uzaklardan yanımdaymış gibi


 Uzun olur geceler gündüzlerden sen yokken
 Üç beş dostum çeker beni gecelerden
 Sözüm olsun göçemem bu dünyadan sen yokken
 Yaş kalmadı gözlerimde beklemekten


 Senle küllerimden doğar gibiyim
 Yoksun cehennemde yanar gibiyim
 Aşk rengi eflatun ben gurbette bir meftun
 Sen bir adım gel ben dağ geleyim


Yeni Yeni Müzikler