Ayaz -Helal etmiyorum



Ayaz, Adlı Youtube'de Amatör Şarkıcılardan Birisidir. Bilal Sonses İle Aynı Şarkıları Söyleyebiliyor.Buda Ses Konusunda Yeterince Güzel Bu İkili Bir Şarkı Çıkartmalı Diyoruz Artık Bekliyoruz. 



Şarkı Sözü:


Tüm telif hakkı ''Werewolf Music'’e Aittir.Başka hesaplarda paylaşılması kesinlikle yasaktır..

Ayaz Official:
twitter.com/ayazzofficial
instagram.com/ayazzofficial
Facebook.com/ayazzofficial

Sözler:
Yeniden başlasam,unutsam herseyi
Hatıraları yaksam,birer birer ateşlere atsam
kendimi kurtarabilirmiyim ? Sessizce yokluğundan.

Kaçsam gitsem,ne farkederki
gönlüm senden bir adım gitmiyor.
Kalksam yerden her düştüğümde
Bir yanım sana kal ,Bir yanım git diyor

Benim gibi sende ağlarsın,ozaman anlarsın sevmeyi
Bir bakmışsın tüm umutlar,Yıkılmış seninde üzerine

Söndürmüyorsun,Giderken yaktığın ateşleri
Öldür diyorsun,içinde ne varsa
Hayat öğretmiyor mu ? Kim haklı kim haksız
Helal etmiyorum,Hakkımı sana…

Umutlarım sende kaldı lan ,Sensizlik boğdu beni bak
Zaten 4/4’lük hayatım yok,sende yapma bari ne olur dur
Okadar şeyden sonra beni, asla bırakıp gidemessin Sen
Gözlerimin içine bakıpta,sevmedin diyemesin bana

Herşeyden bıktım lan,herşeyden nefret ediyorum
Hiç yaşamak istemez mi insan ? Cok geliyor isteyemiyorum
Yakılan her resminde,yavaş yavaş üşüyürum ben
Yanımda yoksun ya.. sayende Ölüyorum .

Gökyüzü kararmasın, güneşim doğar mı ?
Ben boş duvarlara bağırıyorum, sesimi duyan yok!
İstanbul uyansın ulan,Kimse umrunda değil 
Ben yenilen tarafayım,Topraga gömdüm hayallerimi

Sen kendini kaybettin kızım,bulmucak mutluluklar seni
Aklına dank edicek, herkes dokundukca bedenine
Yapılan ihanetin,Ahirette bedeli var
Kirlenmiş ruhunun söyle EDERİ NE ? T H E E N D