Derya Uluğ - Canavar




Derya Uluğ'un, DMC etiketiyle yayınlanan "Canavar" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik'te.


Söz - Müzik: Asil Gök&Derya Uluğ
Düzenleme: Ozan Çolakoğlu
Yönetmen: Ulaş Elgin


Şarkı Sözü:


Şimdi Beni Beğenmez Olmuş

Bana Yüz Çevirip Gururlumusun
Bırak Bakmasın isterse Sussun
Ensem Ona Dönük Oraya Konuşsun

Ne iyi Büyüttüm Besledim
Güzel Bir Nankör Yetiştirdim
Elime Sağlık Ben Ne Halt Ettim
Kendime Bir Canavar Edine Verdim

Ne iyi Büyüttüm Besledim
Güzel Bir Nankör Yetiştirdim
Elime Sağlık Ben Ne Halt Ettim
Kendime Bir Canavar Edine Verdim

Banamı Aferin Yoksa Onamı
Koynumdaki Hain Yılanamı
Utanmaz Olan Alem Değil
Elimde O Canavar Benim Şaheserim


Şimdi Beni Beğenmez Olmuş
Bana Yüz Çevirip Gururlumusun
Bırak Bakmasın isterse Sussun
Ensem Ona Dönük Oraya Konuşsun