Mustafa Ceceli & İrem Derici - Kıymetlim




Mustafa Ceceli & İrem Derici'nin, DMC etiketiyle yayınlanan "Zincirimi Kırdı Aşk" albümünde yer alan "Kıymetlim" isimli şarkısı, 4K çözünürlüğündeki video klibiyle netd müzik'te.


Söz & Müzik: Sinan Akçıl
Düzenleme: Mustafa Ceceli
Yönetmen: Umut Eker

Şarkı Sözü:

seni benden alamazlar
fırtınada kalamazlar
canın canım gülüm en kıymetlim
beni sensiz bulamazlar
kuşlar bile uğramazlar
canın canım gülüm en kıymetlim
akşamlar ve sabahlar benim için hep aynılar
bakamam ki ne gerek var niye var ki bu aynalar
üstümdeki hırkada bak hala saçının teli var
akıllanır sanma beni burda hala bir deli var
başkasını sevmemek var ölüpte hiç görmemek var
bağır çağır söylemek var kıymetlim bana geri dön
hiç kimseyi sevmemek var ölüpte hiç görmemek var
baştan sona söylemek var kıymetlim bana geri dön
kıymetlim bana geri dön kıymetlim burada o yön