Mor ve Ötesi - Anlatamıyorum



Mor Ve Ötesi , 1996 Yılında İlk Şarkısını Yapmışlardı Bugün Yaptıkları Şarkısıyla 20.Senesine Giriyor.Bu Grup İçin Özel Bir Birlikteliktir.


DMC ve Rakun Etiketiyle Yayınlanan "Anlatamıyorum" Adlı Single Parçası Üç Yıllık Bir Aradan Sonra Paylaşıldı.

Orhan Velinin" Aynı "Adlı Şiirinden Yola Çıkarak Türk Telekom Müzik'de Müzikseverlere Sunulacak.

Şarkı Sözü:

Ne oldu karıştı her şey 
Korktum sözüm bir adım geriye
 Şimdi duyor musun 
Her şey ama her şey geçer


 Sakinsin biraz derdin var
 Kendi kendine dünyayı ters cevirmişsin
 Bir şey biliyor musun


 Ben doğduğumdan beri hep böyleyim
 Ne çok şey gizlemişim rüyalarıma
 Ne kadar çok hüzün yüklü omuzlarında 
Bir şey içsen sorunları çözsen
 Olur mu olur mu?


 Bir yer var biliyorum
 Her şeyi söylemek mümkün 
Epeyce yaklaşmışım
 Duyuyorum anlatamıyorum


 Biliyorum karıştı her şey... 




Yeni Yeni Müzikler