Çetin Çeto & Sibel Pamuk - Nazlı Yar


Çetin Çeto & Sibel Pamuk,Yeni Müzik İle Müzikseverlere "Nazlı Yar" Adlı Klibi Sundular.

İki Sanatçıda Seslerinde Gayet Başarılılar Şarkının Klibinde Güzel Bir Video Çıkmış Genellikle Odaklama Yapmışlar.Farklı Bir Video Klip Olmuş Hoş Bir Müzik Yaparak Eğlenceye Eğlence Katmışlar.

Duygu Müzik Etiketiyle Yayınlanan "Nazlı Yar" Adlı Klip Hayran Kapasitesini Büyütecek Gibi Gözüküyor.2 Sanatçının Da İleride İyi Bir Yerlere Gelemelerini İsteriz.Yeni Müziklerinizi Bekliyoruz.

Şarkı Sözü:

Gittin güller açmaz oldu 
Gözümde yaş durmaz oldu
 Kimse halimi sormaz oldu 
Neredesin ey nazlı yar 
Neredesin ey nazlı yar
 Kimse halimi sormaz oldu 
Neredesin ey nazlı yar
 Neredesin ey nazlı ya
Yollarını gözler oldum
 Her geçen gün özler oldum 
Aşkınla sarardım soldum 
Neredesin ey nazlı yar 
Yar yar seni özledim yar 
Yollarını gözledim ya
Bırakıp ta gittin beni 
Gezer oldun diyar diyar 
Yar yar seni özledim yar
 Yollarını gözledim yar
 Bırakıp ta gittin beni 
Gezer oldun diyar diyar



Yeni Yeni Müzikler