Sedat Yeğin - Ne Olur Sev


Sedat Yeğin,Yeni Single Parçasıyla "Ne Olur Sev" Adlı Klibiyle Muzikseverlere Sunumunu Yaptı.Yeni Tanınanların arasında Bulunuyor.

Yeni Damga Vuran Sedat Yeğin Duygusal Müziklerde Başarılı Pasaj Müzik Etiketiyle Yayınlanan Klip İlk Günden İzlenme Rekorları Kırıyor İleride Belki De En Sevilen Sanatçılardan Birisi Olur.Şarkısı Ön Sıraları Hakediyor.Video Klibindeyse Gayet Hoş Bir Klip Yapmış Devamını Bekliyoruz.Şarkı Sözüne Geçelim Artık Deme

Şarkı Sözü:

İçimde olmasan düşümde durmasan ağlar mıydım
 Sözlerinden değil gözlerinden yanar mıydım 
Sanki ilk kez gibi içimdeki beni sever miydin 
Ruhumdaki şeytanı uyandırmadan yener miydin
 Belki sana aşktan bahsetmek sahte
 Gelebilir bir kez dinle bir kez inan 
Ben sana aşık oldum 
Kendimi sende buldum 
Yalvartma ağlatma ne olur sev 
Ben sana aşık oldum
 Kendimi sende buldum
 Yalvartma ağlatma ne olur 



Yeni Yeni Müzikler