Murat Uyar feat Selim Gülgören - Hesap Sorar


Murat Uyar feat Selim Gülgören, Birlikte Yaptığı "Hesap Sorar"Adlı Klibiyle Müzikseverlere Sunmaya Geldi.Selim Gülgören "Aşıklar Şehri" Ve "Zaafımsın" Adlı Klibleriyle Müzikseverlere Kendine Hayran Bırakmıştı.


Murat Uyar feat Selim Gülgören İki Arkadaş Yaptığı Şarkılarıyla Hayranları Baya İzleyecek Gibi Duruyor.


DMC, Etiketiyle Yayinlanan "Hesap Sorar" Adlı Klip Yeni Yeni Tanınan Pop Sanatçıları İleride Baya Bir Büyüklüğe Sahip Olucaklara Benziyorlar.

Şarkı Sözü:

Bir aşkı daha yaşamayadan
 Sımsıkı sıkı sarılamadan
 Açtığın her yaradan
 Hesap Sorar Yaradan 


Sen kır at kanat acıt onu biraz
 Tuhaf gelir bana seven o kalp
 Adım adım adım kaçıyorum
 Olmasın istemem yüzüne gülemem


 Seni senden isteyemem
 Tadın tadın tadın kalmadı
 Aşkların hep kapı duvar
 Böyle sevda akla zarar


 Gördüğüm o güzel yüzün beni bozar
 Bir aşkı daha yaşayamadan
 Sımsıkı sıkı sarılamadan
 Açtığın her yaradan
 Hesap sorar yaradan




Yeni Yeni Müzikler