Mustafa Ceceli - Aşkım Benim



Bir Mustafa Ceceli Klasiğiyle Daha Beraberiz.Mustafa Ceceli,"Aşkım Benim" Adlı Video Klibiyle Hayranlarına Sunuyor.Mustafa Ceceli'yi Bildiğimiz Üzere Ses Konusunda Baya Yetenekli Ve Yakışıklı Olduğunu Biliyoruz.Bunu Bilmeyen İse Kalmamıştır Her Halde

Neredeyse Her Ay Bir Video Klip Hazırlayarak Bizlere Sunuyor.2 Saatte İzlenme Zaten Tavan Yaptı.Daha Önceden Bilinen Müzik Video Klipsiz Kalmıştı.Onuda Tamamlayıp Müzikseverlere Sundu.

"DMC" Etiketiyle Yayınlanan Müzik Baya Hayranları İzleyecek Gibi Duruyor. Ceceli'nin Yeni Müziklerini Heyecanla Bekliyoruz.


Şarkı Sözü:


Kırık kalbimin son ümitleri çiçek açtı ilk bakışınla 
Bir hayaldi bu sevgimiz huzur oldu dokunuşunla 
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim?
 Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim


 Aşkım benim meleğim söyle sensiz n'eylerim
 Görmediğim bir gün bile neler çeker kalbim benim
 Sevinçle her zaman birlikte ellerimiz
 Tarihlere kazınacak bu ebedi sevgimiz


 Hatırladın mı o geceyi ay bize bakıp gülümsüyordu
 Gökyüzü tüm yıldızlarını bize hediye gönderiyordu 
Ne yaparım ben yar sensiz, derdimi kime söylerim?
 Hasretinden gece gündüz ağlar yüreğim




Yeni Yeni Müzikler