Gülben Ergen feat İzel & Ercan - Özledim - Teaser


Gülben Ergen,İzel Ve Ercan Üçlüsü Olarak Eğlenceli Bir Şarkı Yapmayı Planladılar. Gayet'de Öyle Oldu. Gülben Ergen'i Zaten Tanıyoruzdur.Tanınan Sanatçıların Arasında İsmini Yazdırmıştır.O Değil'de Zaten Onun Listeye Girmemesi Olmazdı.

"DMC" Etiketiyle Yayınlanacak Olan Müzik Gayet Yaz Aylarında Popülerliğini Tavana Vurduracak Gibi Gözüküyor. Gülben Ergen Yanında İki Kişi İle Birlikte Söylemeyi Tercih Etti. Gülben Ergen'e Başarılar Dileyip Şarkılarının Devamını Bekleriz.Sırada Şarkı Sözüne Geçelim.

Şarkı Sözü:

Özledim Özledim Seni Ben Gülben 
Şarkılar Hep Bizi Soruyor 
Buluştuğumuz Kafelerde 
İçimde Fırtınalar Kopuyor 
Gözlerim Dolu Dolu Oluyor 
Sen Burdan Çekip Giderken 
Özledim Özlerdim Seni Ben 
Şarkılar Hep Bizi Soruyor 
Buluştuğumuz Kafelerde 
İçimde Fırtınalar Kopuyor 
Ellerim Kuru Kuru Duruyor 
Resmini Alıp Bakarken 
Özledim Özledim Seni Ben 
Bırakıpta Gittin Gideli 
Dudaklarım Bomboş Şimdi 
Giderken Hiç Düşünmedin Mi 
Yalnızlık Tak Etti Canıma 
Ağlarken Duyduklarıma 
Özledim Özledim Seni Ben




Yeni Yeni Müzikler