Gülben Ergen feat İzel & Ercan - Özledim




Gülben Ergen ,İzel Ve Ercan Eşliğinde Yapılan Müzik Bu Sene Yakıp Kavuracak Gülben Ergen Gene Yeni Bir Klip'le Karşımıza Bomba Gibi Çıktı. Gülben Ergen Son Yaptığı "Kalbimi Koydum" Adlı Klibiyle Milyonlarca İnsana Ulaştı. Gülben Ergen'in Milyonlarca Hayranı Vardır.Örneğin Ben Gibi Zaten Göründüğü Gibi De Video Klibi Hoş Tarzda Yapılmış Video Klibini İzlemenizi De Tavsiye Ederim.

"DMC" Etiketiyle Yayınlanan "Özledim" Adlı Klip Daha İlk Saatlerinden Baya İzleyici Kapasitesine Ulaştı. Gülben Ergenin Yeni Şarkılarıyla Sizlerleyiz Bizleri Takip Edin Mailinize Otomatik Olarak Yazılarımız Sizlere Gelsin.Şimdi "Özledim" Adlı Klibin Şarkı Sözlerine Geçelim.

Şarkı Sözü:

Özledim Özledim Seni Ben Gülben 
Şarkılar Hep Bizi Soruyor 
Buluştuğumuz Kafelerde 
İçimde Fırtınalar Kopuyor 
Gözlerim Dolu Dolu Oluyor 
Sen Burdan Çekip Giderken 
Özledim Özlerdim Seni Ben 
Şarkılar Hep Bizi Soruyor 
Buluştuğumuz Kafelerde 
İçimde Fırtınalar Kopuyor 
Ellerim Kuru Kuru Duruyor 
Resmini Alıp Bakarken 
Özledim Özledim Seni Ben 
Bırakıpta Gittin Gideli 
Dudaklarım Bomboş Şimdi 
Giderken Hiç Düşünmedin Mi 
Yalnızlık Tak Etti Canıma 
Ağlarken Duyduklarıma 
Özledim Özledim Seni Ben




Yeni Yeni Müzikler