Bahadır Sağlam - Sınırımız Gökyüzü



Bahadır Sağlam'ın, Seyhan Müzik etiketiyle yayınlanan "Sınırımız Gökyüzü" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd'de.

Söz & Müzik: Bahadır Sağlam
Düzenleme: Mert Ağırlar
Yönetmen: Caner Erzincan


Şarkı Sözü:

Yüreğine Sor Beni Başka Yerde Arama
İnan Oradayım En Kuytuda
Gözlerine Sor Beni Yanılmazlar Asla
Gördüğün Yerde Sarıl Bana
Yokluğuna Alıştım Dediğim Kaç Yıl Oldu
Hala Neden Takvimler Tutuyorum
Sende Her Şey Aynı Mı Hiç Bana Ağladın Mı
Yoksa Bunu Bir Ben Mi Yaşıyorum
Dizlerine Dağılsam Yine Kirpiklerinden
Köprüler Kursam Kör Aşıklara
Sınırımız Gökyüzü Ben Böyle Sevdikçe
Şarkılar Susmaz Dudaklarımda
Yüreğine Sor Beni Başka Yerde Arama
İnan Oradayım En Kuytuda
Gözlerine Sor Beni Yanılmazlar Asla
Gördüğün Yerde Sarıl Bana
Ellerine Sor Beni Bensizlikten Korkma
Bak Buradayım Avuçlarında
Gözyaşına Sor Beni Içinden Ağlama
Gördüğün Yerde Sarıl Bana