Naz Ölçal - Yoksun





Naz Ölçal'ın, Pasaj Müzik etiketiyle yayınlanan "Yoksun" isimli tekli çalışması, video klibiyle netd müzik'te.

Söz & Müzik: Naz Ölçal


Şarkı Sözü:

Yoksun olmadın da, hep aklımdaydın da
Olmadın olmadın yanımda
Kalır kalır uyurdum yanında
Gelebilseydim ben inan gitmezdim
Anlatır anlatır ağlardım omzunda
Duyabilseydin sen inan susmazdım
Ben ölüyorum galiba canım yandıkça
Napıyorsun şu an mesela? Kim var yanında?
Ben özlüyorum galiba, kavuşamadıkça sana
Nerdesin şu an mesela? Gülüyor musun kahkahalarla?

Yoksun olmadın da, hep aklımdaydın da
Gelebilseydin sen inan göndermezdim
Olmadın olmadın yanımda
Gelebilseydim ben inan gitmezdim
Kalır kalır uyurdum yanında
Dayanamaz ağlardın omzumda
Nerdesin şu an mesela? Gülüyormusun kahkahalarla?
Napıyorsun şu an mesela? Kim var yanında?
Ben ölüyorum galiba canım yandıkça
Ben özlüyorum galiba, kavuşamadıkça sana