Ferhat Göçer - Aşkın Mevsimi Olmaz ki




Ferhat Göçer'in, DMC etiketiyle yayınlanan "Aşkın Mevsimi Olmaz ki" albümünde yer alan "Aşkın Mevsimi Olmaz ki" isimli şarkısı, video klibiyle netd müzik'te.


Söz - Müzik: Gökhan Örs
Düzenleme: Ozan Doğulu
Yönetmen: Murad Küçük

Şarkı Sözü:

Seni Ben İçime Öyle Beklemişim Ki
Ölürüm Nefesine
Sarıp Sarmala Beni Güzelim, Gül Tenine
Birdaha Düşermiyiz Ki Bilmem
Sevdanın Böylesine

Seni Hangi Yıldız Gönderdi
Hoşgeldin Canım Şu Ömrüme
Seni Yıllarca Aramıştım
Anlamsız Bomboş O Gözlerle

Zamanı Değil Deme Bana
Aşkın Mevsimi Olmaz Ki
Aşkın Mevsimi Olmaz Ki

Seni Ben Içime Öyle Beklemişim Ki
Ölürüm Nefesine
Sarıp Sarmala Beni Güzelim, Gül Tenine
Birdaha Düşermiyiz Ki Bilmem
Sevdanın Böylesine

Seni Ben İçime Öyle Beklemişim Ki
Ölürüm Nefesine
Sarıp Sarmala Beni Güzelim, Gül Tenine
Birdaha Düşermiyiz Ki Bilmem
Sevdanın Böylesine

Seni Hangi Bulut Gönderdi
Yağmurun Buyur Yağ Tenime
Seni Yıllarca Aramıştım
Kurumuş Susuz O Çöllerde

Zamanı Değil Deme Bana
Aşkın Mevsimi Olmaz Ki
Aşkın Mevsimi Olmaz Ki

Seni Ben İçime Öyle Beklemişim Ki
Ölürüm Nefesine
Sarıp Sarmala Beni Güzelim, Gül Tenine
Birdaha Düşermiyiz Ki Bilmem
Sevdanın Böylesine

Seni Ben İçime Öyle Beklemişim Ki
Ölürüm Nefesine
Sarıp Sarmala Beni Güzelim, Gül Tenine
Birdaha Düşermiyiz Ki Bilmem
Sevdanın Böylesine