Yusuf Güney - Sualsiz





Yusuf Güney'in, Emre Müzik etiketiyle yayınlanan "Bir Sevda Masalı" albümünde yer alan "Sualsiz" isimli şarkısı, video klibiyle netd müzik'te.


Söz & Müzik: Yusuf Güney
Düzenleme: Steffen Müller
Yönetmen: Deniz Akel

Şarkı Sözü:


Onu sevdiğim günler geceler miras bana 

Düş sattığım her bedende kökler uzar içimde 
Yalnız kalınca anlarsın 
Bu hisler.. 
Bitiremezsin.. 
Çekmeden acını anlarsın geçen her dakikanda 

nakarat(x2) 

Deli gönlüm bekleyişler içinde bekler yine her gün 
Kimseyi sevmeden geçer ömrüm 
Boşluğa düşen hayallerden 
daha suskun 
Anladım bu ne bana vurgun 
Olan olsun 
Varsın bu çaresiz yollar bizi yorsun 
Sorgusuz,sualsiz... (oooo , ahh)



Günler geçer mi bir anda sensizliği yaşarken 

Sevgimiz bitmeden özleyen ben 
Sense umursamaz kalbinle taş gibi bakarken 
Sonbahar geçmeden (na na na na nann na na na) 

Deli gönlüm bekleyişler içinde bekler yine her gün 
Kimseyi sevmeden geçer ömrüm 
Boşluğa düşen hayallerden daha suskun 
Anladım bu ne bana vurgun 
Olan olsun 
Varsın bu çaresiz yollar bizi yorsun 
Sorgusuz,sualsiz... (ooo oo ovovoo) 

nakarat(x2)